Skaitomiausi

Find more about Weather in London, UK

Ji ir Jis

Tiesa.com   |   Barbora Grigaliūnaitė   |   2015-09-03

Lietuvė pasibaisėjusi „Ryanair”: pavogė dovaną vėžiu sergantiems vaikams

© Asmeninio archyvo nuotr.
Roberta Šaulienė su septynmete dukra Luna.
Bandau mokinti savo vaikus supratimo, užuojautos ir nesavanaudiškumo. Kaip man dabar savo mergaitei pasakyti, kad kažkokie negeri žmonės pavogė jos plaukus ir sergantys vaikučiai jų negaus?

Į „Tiesos” redakciją kreipėsi skaitytoja Roberta Šaulienė. Moteris norėjo pasidalinti vakar skrendant vienu iš „Ryanair” lėktuvų įvykusia itin nemalonia istorija.

Robertos septynmetė dukrytė Luna visą gyvenimą augino ir saugojo savo gražius plaukus. Mergaitė nusprendė pasielgti kilniai ir niekada nekirptus plaukus paaukoti labdaros organizacijai „Little Princess Trust”, kuri vėžiu sergantiems vaikučiams Jungtinėje Karalystėje ir Airijoje dovanoja iš paaukotų plaukų pagamintus perukus.
Roberta tik vakar su vaikučiais grįžo iš Lietuvos. Kauno oro uoste lipant į lėktuvą moteriai buvo liepta bent vieną rankinį bagažą atiduoti į lėktuvo bagažo skyrių. „Nors skridome tryse, o turėjome tik du rankinius lagaminus, nusprendėme nesipykti ir atidavėme sunkesnį lagaminą. Užrakinti bagažo nespėjau, nes viskas įvyko prieš pat lipant į lėktuvą. Tame lagamine ir buvo Lunos kasos.”

Grįžusi namo moteris negalėjo patikėti, kad skrydžio metu buvo apvogta. „Iš lagamino pavogė vieną bloką cigarečių. Tai buvo lauktuvės. Dėl jų aš nesikreipčiau ir niekam galvos nekvaršinčiau, nors 30 eurų prarasti tikrai nėra smagu. Bjauriausia tai, kad iš lagamino taip pat dingo mano dukrytes plaukai. Juk imdama mano rankinį bagažą kompanija turėtų garantuoti jo saugumą”, - pasakojo nuliūdusi moteris.

Prie kilnios akcijos taip pat prisidėjo ir grožio salonas „Spa Masažas” Šilutėje. Išgirdusi, kad mergaitė nori paaukoti savo kasas, grožio salone jas nukirpo nemokamai.

„Pasikalbėjome su dukryte apie gyvenimą... Likimo nuskriaustus vaikučius... Ir vat nusprendėme padovanoti Lunutės kasas tiems, kam jų labai reikia. „SPA masažas” kolektyvas nuosirdziai prisidėjo prie šio mūsų plano. Ačiū Jums begalinis! Ir ačiū dukrytei už tai, kad ji tokia nuostabi”, - savo „Facebook” paskyroje rašė Roberta.

R. Šaulienė į „Ryanair” jau kreipėsi ir elektroniniu paštu, ir telefonu. Kompanija į šį incidentą nesuregavo ir teigė, kad kažką komentuoti galės 7-14 dienų bėgyje. „Ryanair” atstovas telefonu patarė kreiptis į oro uostus. Kauno oro uostas neatsako, o Gatwicko nurodo kreiptis atgal į „Ryanair.

„Luna panoro savo ilgąsias kasas padovanoti vežiu sergantiems vaikučiams, kad iš jų būtų padarytas perukas. Labiausiai gaila duktyrės. Stengiesi mokyti elgtis kilniai ir užjausti kitus, o štai kas išeina. Nežinau, ką jai dabar pasakyti”, - telefonu „Tiesai” kalbėjo Roberta.

Moteris sakė, kad viešumo nemėgsta, tačiau draugai šį kartą skatina netylėti. „Bandau mokyti savo vaikus supratimo, užuojautos ir nesavanaudiškumo. Kaip man dabar savo mergaitei pasakyti, kad kažkokie negeri žmonės pavogė jos plaukus ir sergantys vaikučiai jų negaus?”, - retoriškai klausė R. Šaulienė.

Jei ir su Jumis kažkas pasielgė nesąžiningai, ar kitaip nukentėjote, rašykite į [email protected]

Žymos: Ryanair, Barbora Grigaliūnaitė, vagystė

Komentarai

Naujausi straipsniai

Kiti rubrikos straipsniai

Anekdotai

Alus turi moteriškų hormonų – po 3 bokalų imi blogai vairuoti, po 5 bokalų pradedi juoktis iš menkniekių, o po 10 bokalų gali šlapintis tik pritūpęs.