antradienis, birželio 2 d.
Širdį veriantis mamos įspėjimas: paauglys sūnus mirė perdozavęs Tramadolio
tiesa.com
facebook nuotrauka

Praėjusiais metais mirė 17-metis Williamas Horley, perdozavęs skausmą malšinančio vaisto „Tramadol“.

Skausmo sugniuždyta motina, kurios paauglys sūnus neteko gyvybės dėl receptinių vaistų perdozavimo, lanko mokyklas, kad įspėtų vaikus apie piktnaudžiavimo vaistais pavojų.

17 metų Williamas Horley mirė praėjusiais metais perdozavęs skausmą malšinančio vaisto „Tramadol“.

Jis krito be sąmonės ir buvo skubiai nugabentas į ligoninę, tačiau medikams jau nepavyko jo atgaivinti, pranešė „KentLive“.

Dabar Williamo mama, 48 metų Kim Webster, bando įspėti kitus ir paaiškinti, koks sunkus jos gyvenimas po sūnaus mirties.

Ji sakė: „Jie yra tikrai sukrėsti, kai sakau jiems, ką per tą laiką turėjau padaryti. Niekas nesuvokia, kiek turite padaryti, kai kas nors miršta. Aš prašau jų pagalvoti apie savo mamas, įmestas į tokią poziciją“.

Kim pasakoja mokyklos vaikams apie siaubą, kai jai teko morge atpažinti sūnaus kūną ir kaip ji turėjo nuspręsti palaidoti ar kremuoti savo pagimdytą vaiką - taip pat bendrauti su policija, koroneriu ir žiniasklaida.

Willas buvo fitneso fanatas, prieš mirtį svajojo stoti į JK armiją.

2019 12 09 21:00
Spausdinti
Naujienos iš interneto
traffix.lt