šeštadienis, spalio 16 d.
Po rusų televizijos „YouTube“ kanalų užblokavimo Maskva grasina blokuoti pačią „YouTube“
BNS
Pixabay
YouTube

Rusijos žiniasklaidos reguliavimo tarnyba „Roskomnadzor“ trečiadienį pagrasino suvaržyti galimybes naudotis „YouTube“, šiai dalijimosi vaizdais platformai blokavus rusų valstybinio transliuotojo RT kanalus vokiečių kalba.

„Roskomnadzor“ apkaltino „YouTube“ cenzūra ir sakė, kad gali būti pareikštas įspėjimas dėl teisės į žodžio laisvę pažeidimų.

„Įstatymu numatomos galimybių naudotis visiško ar dalinio apribojimo priemonės“, jei tokie įspėjimai būtų ignoruojami, nurodė tarnyba.

„Roskomnadzor“ kreipėsi į „Google“ vadovybę su reikalavimu „kuo greičiau“ atblokuoti RT „YouTube“ kanalus „RT DE“ ir „Der Fehlende Part“.

„Roskomnadzor“ laiške sakoma, kad užblokavusi šiuos kanalus „Google“ vadovybė pažeidžia pagrindinius laisvo informacijos skleidimo ir gavimo principus.

Rusijos žiniasklaidos reguliavimo tarnyba tai pavadino rusiškų žiniasklaidos priemonių cenzūravimu ir teigė, kad „YouTube“ administracija reguliariai cenzūruoja rusiškų žiniasklaidos priemonių paskyrose skelbiamą informaciją.

Antradienį RT vyriausioji redaktorė Margarita Simonjan pranešė, kad „YouTube“ pašalino – be galimybės atkurti – du vokiškus RT kanalus.

Vėliau „Google“ spaudos tarnyba šių kanalų pašalinimą paaiškino naudojimosi platforma sąlygų pažeidimais.

„YouTube“ turi aiškias taisykles... ir jose išdėstoma, kas leistina platformoje. „RT DE“ buvo įspėtas dėl turinio, kuriuo pažeidžiamos mūsų taisyklės dėl melagingos informacijos apie koronavirusinę infekciją COVID-19, skelbimo. Dėl to sustabdytos jų teisės skelbti vaizdo medžiagą“, – sakoma pranešime.

„Stabdant teises kanalo savininkai bandė apeiti suvaržymus pasinaudodami kitu kanalu; dėl to abu kanalai buvo uždaryti“, – nurodoma jame.

Rusija pastaruoju metu didino spaudimą užsienio technologijų milžinėms, siekdama labiau kontroliuoti turinį, prieinamą interneto vartotojams jos teritorijoje.

Prieš šį mėnesį įvykusius parlamento rinkimus žiniasklaidos reguliavimo tarnyba blokavo dešimtis interneto svetainių, susijusių su opozicijos aktyvistu Aleksejumi Navalnu, kurio organizacijos Rusijoje buvo paskelbtos ekstremistinėmis ir uždraustos.

Suvaržymų nepaisiusioms platformoms, tarp jų „Twitter“, „Google“ ir „Facebook“, teismai skyrė virtinę baudų, kovo mėnesį buvo pradėta riboti „Twitter“ paslaugų greitį.

Naujienų agentūros BNS informaciją atgaminti visuomenės informavimo priemonėse bei interneto tinklalapiuose be raštiško UAB BNS sutikimo draudžiama.

2021 09 29 17:23
Spausdinti
Sponsored video
Naujienos iš interneto
traffix.lt