sekmadienis, vasario 28 d.
Rusų kova su IS kovotojais: vaizdo įraše užfiksuotas žiaurumas be amo paliks net stipriausių skrandžių skaitytojus
tiesa.com
stop kadro nuotrauka

Šis straipsnis ir jame paviešintas vaizdo įrašas nėra tinkami silpnų nervų bei jauno amžiaus skaitytojams, prašome skaitytojų jo toliau neskaityti, jei nesate tikri, kad norite būti supažindinti su Šia informacija.



Rusų samdomi kariai (ЧВК) galimai tapo itin žiauraus nužudymo Sirijoje dalyviais, rašo nepriklausomas Rusijos laikraštis „Novaja Gazeta”. Žurnalistams galimai pavyko atkapstyti vieną iš žudikų. 

Keletas žmonių, kaip manoma, privačiai samdytų kovotojų iš privačios karinės kompanijos „Vagner”, auką talžė kūju kojų bei rankų srityse, vėliau išminuotojų kastuvėliu nukirto rankas bei galvą, kūną pakabino ir padegė. 



Beje, negana to, visą egzekuciją kariai dar ir filmavo, palydėdami juokais apie šašlykus bei keptus šonkauliukus.   Sadistai kalbėjo gryna rusų kalba, be akcento, manydami, kad šie įrašai į viešąją erdvę niekada nepaklius. 

Vienas žudikų kalbėjo: „taip bus su kiekvienu ISIS kovotoju”. Yra pagrindo manyti, kad susidorojimo auka tapo visai ne ISIS karys, o civilis siras, dezertyravęs iš Bašaro Asado kariuomenės. Vaizdo įrašas pakliuvo į internetą dar prieš keletą metų, tačiau tuomet visi užpuolikų veidai buvo užtušuoti, rašo „Novaja Gazeta”. 

 Neseniai internete pasirodė klipas, kuriame vienas iš žudikų nusiima šaliką, dengusį pusę veido. „Novaja Gazeta” surado, kaip manoma, puslapį Rusijos socialiniame tinkle „Vkontakte”, kuriame vaizdo įraše užfiksuotas vyras įvardytas vardu Stanislav D. 



Jis - buvęs privačios karinės kompanijos „Vagner” žvalgas. Vyro pavardės dienraštis neskelbia baimindamasis dėl Stanislav D. šeimos saugumo.   „Novaja Gazeta” taip pat publikavo nuotrauką, kurioje matomi visų keturių egzekuciją įvykdžiusių vyrų veidai.   Visa laikraščio surinkta medžiaga ruošiama perduoti prokuratūrai bei Rusijos vidaus reikalų ministerijai.   Laikraštyje taip pat rašoma, kad vieno žudikų žmona pirmiausia manė, kad laikraštis padarė klaidą, tačiau vyro paskyra iš socialinio tinklo netrukus išnyko.

2019 11 21 18:50
Spausdinti
Sponsored video
Naujienos iš interneto
traffix.lt